środa, 22 kwietnia 2009

Prośba o pomoc


Mam do Was - Czytelniczek (i Czytelników) tego bloga - prośbę o uruchomienie poczty pantoflowej.
Władze Poznania, łamiąc ustawę, odebrały rodzicom prawo decydowania, gdzie ich 6-letnie dzieci będą się uczyły - w przedszkolu czy już szkole. Stan przygotowań w szkołach jest katastrofalny - wbrew temu, co twierdzi Wydział Oświaty UM. Rodzice w poznaniu się nie poddają. Po nas będą następne miasta - mamy już takie sygnały. Wszystkich zainteresowanych odsyłam na blog Ratuj Maluchy w Poznaniu, która jest stroną kontaktową dla poznańskich rodziców. Wszystkich czytających te słowa proszę o rozesłanie informacji pocztą pantoflową do znanych im Poznaniaków, o linkowanie jej, pozostawianie adresu na forach internetowych, szczególnie tych dla rodziców.

2 komentarze:

Lela i Moonah pisze...

łączę się w wściepłości. Mnie co prawda kochana reforma trafiła piętro niżej - tj. mam problemy z zapisaniem mojego 4ro latka do przedszkola bo są załadowane pięciolatkami. Ale nie wyobrażam sobie 6cio latka w szkole...wśród rozwydrzonych starszych dzieci (mój 12latek czasem przychodzi poobijany a co dopiero takie maluchy...grrrrr)

llooka - K a r o l i n a pisze...

Gdybym chciała się zdenerwować, to wylałabym tu czarę goryczy. Ale spokojnie... Mój 5 latek jest z listopada, także nie musiałam się zastanawiać czy w przyszłym roku posłać go do szkoły. Umie już czytać i całkiem nieźle dodaje, ale czy to powód aby dzieciom odbierać dzieciństwo? Nie wyobrażam go sobie skoncentrowanego przez 45 min. Obniżeniu wieku szkolnego mówię NIE!!!
Pozdrawiam gorąco i dziękuję za wyróżnienie!

Blog Widget by LinkWithin