piątek, 17 kwietnia 2009

Drobiazgowe zdjęcia


Robiąc zdjęcia flakoników do galerii, które niedawno wpadły mi w ręce, wygrzebałam z kątów klika drobiazgów w podobnym klimacie. Są u mnie już tak długo, że nawet nie wiem dokładnie, skąd przybyły. Buteleczka z mosiężną zakrętką chyba znaleziona przez któreś dzieci na jakimś spacerze i - oczywiście- natychmiast przechwycona przeze mnie. Modlitewnik - może w spadku po którejś z rozlicznych swego czasu cioć... Ale pudełeczko po pudrze?


Lubię te drobiazgi, więc je sfotografowałam. A skoro sfotografowałam, to pokazuję...



9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Za sprawą Twoich zdjęć te przedmioty nie tylko ładne są ale mają też duszę ... Pozdrawiam serdecznie

Magoda pisze...

O matko, no nie wytrzymam! Pokazuj kochana takie cuda codziennie! Właśnie się wybierałam do łóżka a teraz mi się spać odechciało!
Ta puderniczka - cudo, a jeszcze te karafki w tle. Czy dobrze widzę, że koreczki drewniane?
Jak ja bym chciała tak zdjęcia robić ! Dzięki!!!!!!!!!!!!!
Uściski.

Renata pisze...

Piękny modlitewnik, lubię takie stare oprawione w skórę. Też mam kilka po mojej babci a nawet prababci.
Puderniczka przecudna, flakoniki też, ładnie się ze sobą komponują.
Pozdrawiam ciepło :-)

Mia pisze...

Piękne zdjęcia, zachwyciły mnie te nakładane napisy. Nawet nie wiem jak to nazwać, ale są piękne.

Ita pisze...

Piękne aranżacje ,zachwyca mnie ta mini buteleczka i pudełko na puder .Niby takie drobiazgi ,ale za to jakie klimatyczne .Uczta dla oczu .
Pozdrawiam serdecznie.

Dag-eSz pisze...

Piękne Skarby, zazdroszczę ;) nie ma to jak "Starocie" a nie wszyscy potrafią docenić ich wartość... na szczęście nie my :) pozdrawiam :)

Elle pisze...

Wow! Prawdziwe skarby :) i z prawdziwą historią :)
Pozdrawiam :)

Pasjonatka pisze...

Magodo, mam nadzieję, że jednak zasnęłaś, nie darowałabym sobie gdybym miała być przyczyną najmniejszego choćby uszczerbku na Twoim zdrowiu :) Koreczki drewniane, były surowe, ale je machnęłam na szaro, bo poprzednia wersja była nijaka jakaś taka :)
Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

skandi design pisze...

piekne rzeczy w pieknej oprawie,,,poprzez te zdjecia nadałas im duszy,tajemniczosci,,cudenka!!!
pozdrawiam

Blog Widget by LinkWithin