poniedziałek, 19 stycznia 2009

Przekazuję nagrodę

Przede wszystkim bardzo, bardzo dziękuję Anne i Kasandrze za to, iż uznały mnie za godną wyróżnienia jako osobę kreatywną

Kreativ Blogger Award
Zasada jest taka sama, jak w poprzednich nagrodach, czyli:
1. umieszczamy logo na swoim blogu,
2. wrzucamy namiar na bloga osoby, od której otrzymaliśmy nagrodę,
3. nominujemy co najmniej 7 innych blogów,
4. podajemy linki do owych blogów,
5. nominowanym osobom zostawiamy komentarze z informacją o nominacji.
Jednak:
naprawdę trudno było mi znaleźć wśród odwiedzanych bloggerów kogoś, kto jeszcze nie miałby tej nagrody (choć naprawdę szukałam!), więc postanowiłam wybrać jedną osobę, której twórcze podejście do otaczającego świata najbardziej mnie w czasie tych poszukiwań zachwyciło,
czyli
- Itę z Jagodowego Zagajnika, bo ma tak imponujący, niespotykany dar robienia "Czegoś z niczego" (i to Czegoś naprawdę pięknego!) i dostrzegania dekoracyjnego potencjału w przedmiotach pozornie niepozornych :)
oraz
- nagrodzić Was wszystkie, które odwiedzam regularnie dlatego właśnie, że jesteście pełne pomysłów, pasji i pragnienia czynienia świata piękniejszym, za co Wam dziękuję :)

1 komentarz:

Ita pisze...

Pasjonatko ....nie wiem co napisać !!!
Dziękuję serdecznie za tak osobiste wyróżnienie ,miło mi ogromnie ,a pyszczydło samo się śmieje .
Pozdrawiam ciepło.

Blog Widget by LinkWithin